Група Tolk відкрила в Ужгороді новий сучасний Центр обслуговування клієнтів
Комфортний, сучасний, обладнаний з урахуванням потреб як споживачів, так і персоналу – в Ужгороді сьогодні відкрили новий Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Група Tolk).
Новий Центр обслуговуватиме понад 110 тисяч споживачів – мешканців та підприємства обласного центру Закарпаття та Ужгородського району.
«Розвиток підприємства неможливий без тісної щоденної співпраці зі споживачами, – коментує директорка ТОВ «Закарпаттяенергозбут» Наталія Німець. – Для цього потрібні комфортні умови – як для персоналу, так і для відвідувачів. Ще донедавна споживачі при зверненні до товариства були змушені стоячи отримувати консультацію спеціаліста у відповідному віконечку. Зараз ми пересадили клієнтів у крісла для їхнього комфорту, збільшили кількість працівників у ЦОК для швидкого та якісного обслуговування споживачів, удосконалили електронну чергу для зменшення часу очікування. Також створили невелику дитячу зону, щоб дітки були зайняті, поки їхні батьки отримують консультацію. Сподіваємося, всім тут буде комфортно!»
За словами Наталії Німець, товариство наразі працює над розширенням спектру послуг, зокрема, вже пропонує новий сервіс зі встановлення сонячних електростанцій у приватних домогосподарствах, невдовзі надаватиме послуги з енергоаудиту, пропонуватиме запровадження енергоощадних технологій, тож зручні умови для роботи зі споживачами вкрай необхідні.
З дня на день у приміщенні ЦОК буде встановлений платіжний термінал, у якому побутовий споживач, отримавши рахунок, зможе розрахуватися без комісії за спожиту електроенергію та природний газ.
Новий Центр обслуговування клієнтів розміщений в Ужгороді за адресою: вул. Крилова, 10.