Сервісні центри

ТОВ "Августа"
Київ
Телефон: +38 044 496 01 01
Адреса: 04116, м. Київ, вул. Старо-Київська, 14
Зворотній зв`язок
Можливо у нас вже є відповідь на ваше питання:
Чи потрібно розривати договір із чинним постачальником при переході на постачання до групи компаній Тolk?

При переході на постачання електроенергії до групи компаній Тolk, договір із чинним постачальником розривати не потрібно. Процедура зміни електропостачальника не передбачає обов’язкової умови розірвання договірних відносин з чинним постачальником. Згідно із законодавством, Споживач одночасно може мати декілька укладених договорів про постачання електричної енергії споживачу. Але протягом одного розрахункового періоду здійснювати постачання споживачеві може тільки один постачальник.

Як укласти договір на постачання електричної енергії?

Укладаючи договір на постачання електроенергії для бізнесу, Споживачу варто звернути увагу на тип споживання електроенергії. Якщо ви споживач універсальної послуги, вам необхідно зазначити про це у договорі.  Якщо ви споживач за вільними цінами, то ви укладаєте звичайний договір про постачання електричної енергії.  Далі обираєте вигідну для вас комерційну пропозицію, ознайомлюєтеся з умовами договору про постачання електроенергії, заповнюєте заяву на приєднання, у якій вказуєте обрану вами комерційну пропозицію. До заяви додаєте перелік документів, які вимагає ОСР для укладення договору.

Зверніть увагу: якщо ви користуєтеся сервісом електронного документообігу, то вам необхідно надати підписані документи відповідно до обраного сервісу електронного документообігу. Якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх умов, то договір вважається укладеним з дати відкриття особового рахунка за об'єктом споживача або внесення змін до цього договору.

Умови, порядок припинення електропостачання

Відповідно до п. 7.5. розділу VII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року за № 312 (далі – ПРРЕЕ), припинення постачання електричної енергії споживачу здійснюється електропостачальником за умови попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення у разі:

  • заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з електропостачальником;
  • недопущення уповноважених представників електропостачальника до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що розташовані на території споживача.

Датою отримання таких попереджень буде вважатися дата їх особистого вручення, що підтверджується підписом одержувача та/або реєстрацією вхідної кореспонденції, або третій календарний день від дати отримання поштовим відділенням зв’язку, в якому обслуговується одержувач (у разі направлення поштою рекомендованим листом).

Якщо підставою для припинення постачання електричної енергії є заборгованість споживача перед Постачальником, у попередженні про припинення постачання електричної енергії додатково зазначається сума заборгованості за відповідним договором та період, за який ця заборгованість виникла.

У разі усунення споживачем в установлений строк порушень, що завчасно (до дня відключення) підтверджується належним чином, постачання електричної енергії споживачу не припиняється.

Обмеження або припинення постачання електричної енергії захищеним споживачам здійснюється з дотриманням вимог порядку забезпечення постачання електричної енергії захищеним споживачам, затвердженого Кабінетом Міністрів України (п.7.14. розділу VII. ПРРЕЕ).

Відповідно до п.7.11. розділу VII ПРРЕЕ у разі прийняття електропостачальником рішення про припинення або обмеження постачання електричної енергії споживачу за заборгованість за спожиту електричну енергію, з яким укладений один договір за декількома об’єктами споживача, припинення або обмеження постачання електричної енергії такому споживачу може здійснюватися за усіма об’єктами споживача, які зазначені у договорі з електропостачальником.

Згідно п. 4.12. ПРРЕЕ, розрахунки між споживачем та електропостачальником здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем, протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем або в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.

Відтак, в разі несплати споживачем рахунків за електричну енергію, передбачених договором, в терміни передбачені п. 4.12 ПРРЕЕ, – Постачальник формує такому споживачеві попередження про припинення постачання електричної енергії згідно вимог передбачених п. 7.5. розділу VII ПРРЕЕ.

Відповідно до п.11.5.12 розділу ХІ Кодексу систем розподілу, затвердженого від 14.03.2018 року за № 310, з наступними змінами і доповненнями (далі – КСР), електропостачальник має право звернутися до ОСР щодо припинення електроживлення Користувача (споживача електричної енергії), з яким електропостачальником укладено договір про постачання електричної енергії.

ОСР не має права вимагати від електропостачальника обґрунтування причини (підстави) припинення електроживлення, якщо вона відповідає випадкам, визначеним ПРРЕЕ. У випадках, не передбаченими ПРРЕЕ, ОСР має право відхилити звернення електропостачальника, про що повідомляє електропостачальника, протягом двох робочих днів з дати отримання звернення.

ОСР повинен припинити електроживлення споживача електричної енергії протягом 10 робочих днів з дати отримання звернення від Постачальника.

Припинення електроживлення споживача електричної енергії за зверненням електропостачальника не звільняє його від виконання зобов’язань перед ОСР за договором про надання послуг з електроживлення. ОСР повинен відновити електроживлення протягом 5 робочих днів з дати отримання звернення електропостачальника щодо відновлення електроживлення.

Коли знімати та кому передавати покази лічильника?

Споживач щомісяця зобов’язаний звітувати про показники засобів обліку електричної енергії, що визначені умовами договору про надання послуг з розподілу/передачі електроенергії споживачу. Звіти подаються за період в 1 календарний місяць. Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два дні до кінця поточного (далі - розрахункового) місяця та закінчується на третій календарний день наступного місяця, вважаються даними на перше число наступного місяця

Терміни подання звітів, спосіб його подачі та формат зазвичай визначені умовами договорів з Операторами систем розподілу/передачі (ОСР, ОСП), що виконують функцію Постачальника послуг комерційного обліку. Зазвичай звіт надається до територіального району електричних мереж (РЕМ) або в електронному кабінеті оператора або іншими визначеними у договорі з ОСР/ОСП способами.

Порядок оплати за спожиту електроенергію

Послуги з розподілу або передачі електричної енергії сплачуються відповідно до умов договору споживача з електропостачальником на зазначений рахунок оператора системи. Датою здійснення оплати є дата, на яку кошти зараховуються на вказаний рахунок. Оплачувати електроенергію можна таким чином:

1) планові платежі за фактично спожиту електричну енергію;  

2) попередня оплата за фактично спожиту електричну енергію; 

3) оплати за фактично спожиту електричну енергію.  

Сплачувати можна як офлайн (готівково та безготівково), так і онлайн (онлайн-банкінг). Терміни та сума оплати вказано у договорі про надання послуг відповідно до тарифу, обраного споживачем. 

Рахунок за спожиту електричну енергію сплачується:

  • протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;

  • в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.

Важливо: здійснювати оплату за електроенергію варто лише після отримання фізичного чи електронного рахунку, виставленого електропостачальником. Рахунок формується відповідно до показників лічильників, переданих споживачами чи знятими дистанційно. Електропостачальники можуть пропонувати споживачу оплату електричної енергії плановими декадними або місячними платежами.  

У разі несвоєчасної оплати платежів споживач сплачує неустойку (пеню) та інші платежі згідно з законодавством та договором. У такому випадку відключення електроустановки може застосовуватись лише у разі несплати спожитої електроенергії.

Як перейти на Tolk?
Крок 1
Виберіть потрібний тариф
Крок 2
Необхідні документи
Крок 3
Договір
Виберіть потрібний тариф

Ознайомтеся з пропозиціями від Tolk і виберіть найбільш сприятливі для Вас умови.

Економія може сягати
до 30%
Необхідні документи

Для переходу на тарифи Tolk необхідно заповнити заявку на приєднання, надати документ, що підтверджує повноваження особи для підписання договору, виписка з ЄДР, а також паспорт точки розподілу або ЕІС-код.

Економія може сягати
до 30%
Договір

Наполегливо рекомендуємо уважно ознайомитися з договором про постачання. З будь-якими питаннями щодо його змісту Ви можете звернутися до нашої техпідтримки

Економія може сягати
до 30%
offer form img
Отримати вигідну пропозицію
offer form img
Отримати вигідну пропозицію
Отримати вигідну пропозицію
Отримати вигідну пропозицію
Дякуємо за заповнену форму! Спеціаліст зв`яжеться з вами найближчим часом.