Ірина Береснєва: «Сучасна філософія співпраці з клієнтом – знати його потреби й вирішувати їх комплексно»
Чи завжди ціна є пріоритетною на ринку постачання енергетичних послуг? Особливо, коли йдеться про бізнес-споживача? Які критерії для нього можуть бути важливішими за тариф? І чи є такі?
«Починаючи співпрацю з клієнтом, необхідно зрозуміти, що для нього є суттєвим та необхідним, спробувати його відчути, як то кажуть, «спинним мозком», стати ланкою його ДНК, – вважає Ірина Береснєва, директор ТОВ «АВГУСТА» (Група Tolk). – Тому мова йде не просто про продаж товару або послуги. Мова йде про розв’язання низки задач: «Які проблеми клієнта ми вирішуємо? Для яких саме потреб йому необхідна енергія, в яких обсягах? Чи можна скоротити енергоспоживання, не знизивши при цьому ефективності діяльності? Які непрофільні для клієнта бізнес-процеси ми можемо взяти на аутсорсинг?»
Про те, чи реально сьогодні забезпечити потреби бізнесу та на що в дійсності розраховує клієнт, купуючи газ або електроенергію, читайте в колонці Ірини Береснєвої: https://bit.ly/3FamnLy