Порядок дій споживача у разі незгоди з показами чи нарахуваннями, зазначеними у рахунках
Якщо споживач не згідний з показами чи нарахуваннями, зазначеними у рахунках, то має право*:
– звернутись до постачальника електричної енергії щодо перевірки виставленого до оплати рахунка або повідомити оператора системи розподілу щодо помилкових показів лічильника.
У такому разі споживач не витрачає власний час, але й не бере участі у процесі перевірки рахунка, покладаючись на компетентність та професійність спеціалістів енергопостачальної компанії чи ОСР.
Проте бувають і інші варіанти вирішення спірних питань – про них розповімо в наступній публікації. Але пам’ятайте: як діяти в тій чи іншій ситуації, пов’язаній з енергопостачанням, куди слід звертатися, які форми заяв чи інших документів оформляти – завжди підкажуть спеціалісти Tolk. Працюємо для споживача, раді допомагати вирішувати всі питання!
* згідно з вимогами Правил роздрібного ринку електричної енергії, які затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та згідно з Кодексом комерційного обліку електричної енергії, що затверджений постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311.