Порядок складання акту звірки у разі незгоди з показами чи нарахуваннями, зазначеними у рахунках
Як ми вже повідомляли в попередній публікації, законодавством чітко обумовлений порядок дій споживача у разі незгоди з показами чи нарахуваннями, зазначеними у рахунках.
Дії споживача, коли він хоче зекономити свій час, описані тут: http://bit.ly/3eTgXJk
Якщо споживач хоче взяти участь у процесі звірки показів лічильника в разі його незгоди з показами чи нарахуваннями, зазначеними у рахунках, то слід рухатися таким шляхом*: звернутись до оператора системи розподілу щодо проведення звірки спожитої електроенергії, а до постачальника – щодо проведення звірки оплати.
За результатами звірок складаються акти, один екземпляр кожного отримує споживач.
У цьому разі споживач бере участь у процесі звірки, має можливість надати документальне підтвердження показів лічильника, що знімались споживачем, та копії платіжних документів.
Нагадуємо: як діяти в тій чи іншій ситуації, пов’язаній з енергопостачанням, куди слід звертатися, які форми заяв чи інших документів оформляти – завжди підкажуть спеціалісти Tolk. Працюємо для споживача, раді допомагати вирішувати всі питання!
* згідно з вимогами Правил роздрібного ринку електричної енергії, які затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та згідно з Кодексом комерційного обліку електричної енергії, що затверджений постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311.