Тоlk відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів у Нововолинську
Попри війну, Група компаній Tolk продовжує стабільне постачання енергоресурсів своїм споживачам – населенню та бізнес-клієнтам, а також дбає про якість послуг та рівень обслуговування.
Тож сьогодні розпочав прийом відвідувачів новий Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) у місті Нововолинську Волинської області. У просторому та світлому приміщенні нового ЦОКу обладнано зручні місця для споживачів, у тому числі для людей з інвалідністю. Завдяки сучасному комп’ютерному обладнанню багато питань вирішуються безпосередньо на місці, у режимі реального часу. У ЦОКу створено й комфортні умови праці для самих співробітників центру.
Новий Нововолинський ЦОК чекає на відвідувачів по вул. Гагаріна, 20. До 1 червня паралельно здійснюється прийом споживачів і за адресою попереднього офісу.
Нагадуємо, Ви завжди можете зв’язатися зі спеціалістами всіх ЦОКів Групи Tolk також дистанційно, звернувшись до контакт-центру: 0 800 33 18 33.
Підтримуємо й надалі енергетичний фронт, оплачуємо рахунки, піднімаємо економіку! Слава Україні!