Унікальний освітній проєкт Групи Tolk: дітям – про енергоощадливість
Група Tolk, як соціально відповідальний бізнес, впроваджує дбайливе ставлення до довкілля та ощадливість у використанні енергоресурсів через свій освітній проєкт. Його суть проста і водночас дієва для зміцнення енергетичної безпеки та енергонезалежності нашої держави. Фахівці постачальника електроенергії приходять до дітей на відкриті уроки, розповідають про електроенергію та дарують малечі унікальне видання «Tolkові поради Світлячка».
Це поки єдина в Україні розроблена компанією-електропостачальником інтерактивна книжка з наліпками, яка навчає дітей вдумливо користуватись електроприладами та, відповідно, заощаджувати електроенергію. Перший тираж видання мав успіх серед дітей молодшого шкільного віку, а також сподобався їхнім батькам та педагогам. Тож Група Tolk продовжила свій освітній проєкт у сфері енергоощадження і перевидала брошуру, вдвічі збільшивши її обсяг та доповнивши постерами.
Команда ТОВ «Волиньелектрозбут», що входить до Групи Tolk, розпочала візити до учнів молодших класів комунальних закладів загальної середньої освіти. Стартував весняний етап із відвідин Луцького ліцею №2 Луцької міської ради та Луцького ліцею №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради.
У перших класах фахівці провели відкриті уроки у форматі вікторини. Діти розмірковували на дорослі теми про світло, батарейки, ноутбуки, телефони, про сонце і вітер, про безпеку користування побутовими приладами. А також ставили багато своїх питань і запам'ятовували багато корисної, нової для себе інформації.
На деякі питання учнів допомагав відповісти головний герой навчального видання — Світлячок. Наприклад, на сторінках книжки він пояснює: що виходячи з дому, треба перевірити, чи скрізь вимкнули освітлення; що при ввімкненому кондиціонері варто закривати вікна; що води для кип'ятіння в електрочайник варто набирати саме стільки, скільки збираєтесь використати за раз; що прання варто ставити у машинці лише тоді, коли зібралось повне її завантаження; що холодильник має стояти трохи далі від обігрівача і не на сонці, аби йому було легко охолоджувати продукти.
Фахівці компанії-постачальника електроенергії, яка обслуговує всі 100% побутових споживачів у Волинській області, завжди знаходять нові підходи до своїх клієнтів, нові формати подачі суспільно важливої інформації. Пояснювати дітям правила безпеки і правила користування побутовими приладами, важливість економного використання електроенергії через ігрову форму — це дієвий спосіб змінити звички усієї родини.
«Освітня ініціатива — це про стратегію. Так, ми пояснюємо дітям прості правила користування електроенергією у побуті, щоб вони задавали тренди на ощадливість дорослим уже зараз. Але також через такі дитячі видання з наліпками ми виховуємо культуру енергоощадливості у цього покоління на майбутнє. Діти дуже сприймають все те, що у них закладають змалку. Через 20-30 років у всіх цих Настусь, Микиток, Романчиків, Евелінок будуть свої рахунки побутових споживачів електроенергії, а хтось буде будувати бізнес і купувати електроенергію для виробничих потужностей, хтось, можливо, будуватиме державну політику у сфері енергетики. Тож, варто прищеплювати відповідальне ставлення до ресурсів саме у такому допитливому віці, поки малим усе цікаво. Стратегічно правильно отакі ціннісні засади будувати, не зважаючи ні на що. Війна закінчиться перемогою України, і цим дітям випаде будувати нову економіку процвітання», — коментує мотиви освітнього проєкту директорка ТОВ «Волиньелектрозбут» Оксана Гентіш.
Берегти енергоресурси — хороша звичка. А формувати хороші звички та відповідальне ставлення до електроенергії варто змалку і по всій Україні. Тому ТОВ «Волиньелектрозбут» надалі спільно з департаментом освіти Луцької міської ради планує візити до інших навчальних закладів.
Нагадаємо, що минулого року фахівці Групи Tolk в межах першого етапу вже проводили аналогічні заходи в інших навчальних закладах в обласних центрах Волинської та Закарпатської областей та в столиці України. Продовжуємо розвивати добрі традиції.