22.05.2023
Всі новини

Володимир Крупко: У 2025 році бачимо себе у трійці найбільших постачальників в Україні

 Tolk

В рамках спеціального медіапроєкту бізнес-спільноти Energy Club відбулось “Велике інтерв’ю”, який СЕО Групи Tolk Володимир Крупко дав ведучому Андрію Куликову. Пропонуємо головні моменти бесіди. Повний текст інтерв’ю читайте на сайті Energy Club.


…Коли виникає критична ситуація, часто-густо ми кидаємось на допомогу тим, кого вважаємо слабшими, забуваючи про себе. Як Група Tolk забезпечила власну спроможність у ці критичні часи?

Насамперед це колектив. Бо навіть бізнес, його показники не так важливі, ніж люди: саме їх руками здійснюється весь бізнес. 

Друге − це наші споживачі. Бо дійсно за ті роки, які ми працювали до війни, вдалося заслужити їхню довіру. І коли лунало дуже багато дзвінків, коли ніхто не розумів ситуацію, коли люди питали: а що ж далі, що ж буде з електроенергією, як мені працювати? − саме ці довірливі відносини між нами і нашими клієнтами дозволили опанувати себе та встановити режим роботи на підприємстві. Надалі вдалось згуртувати, заспокоїти наших споживачів, і утримати клієнтську базу. 

В якій спосіб, окрім саме постачання послуг, ви підтримуєте зі споживачами зв'язок? Наскільки ви враховуєте їхні відгуки у формуванні своєї стратегії? 

Питання дійсно широке, спробую коротко. Є різні категорії споживачів. Є категорії споживачів, яким навіть не дуже цікаво, що відбувається із ціною електроенергії. Тобто він уклав з нами договір, триває постачання енергії, він задоволений, що все нормально і не заглиблюється у деталі. 

Є інша категорія споживачів, де ми самі виходимо на зв'язок − це великі споживачі. Ми маємо бути з ними в контакті, зокрема з енергетиками цих підприємств, для того, щоб наші фахівці, ті, хто займається прогнозом, могли правильно будувати баланс закупівлі, і, відповідно, баланс споживання електроенергії − для мінімізації небалансів. Тобто там ініціативу ми проявляємо самі. 

Є ще третя категорія споживачів − там, де керівники бізнесу дійсно переймаються результатом, борються за кожну копійку своєї ефективності. Це так званий у нас VIP-сегмент. У нас є окремі групи менеджерів, які займаються саме цією категорією, спілкуються напряму з керівниками підприємств. І це доволі цікаве, до речі, спілкування, коли людина на тому боці, твій фактично клієнт, він сам зацікавлений, він тебе розпитує, а що відбулося з «Енергоатомом», що відбулось з експортом, як воно вплине на мою ціну електроенергії? Це така цікава комунікація, до речі. 

І, щоб підсумувати, ми раз на місяць проводимо опитування наших клієнтів. Окремо наш колцентр продзвонює, бере певні категорії, робить такий зріз: рівень задоволеності клієнтів роботою наших менеджерів, наших компаній. І ось нещодавно якраз надали мені останній, за минулий місяць результат − рівень задоволення понад 80 відсотків. Це дуже гарний показник, насправді.

Справді дуже гарний, а у вас самого, якщо спробувати себе опитати, який рівень задоволення від результатів?

Якщо коротко − хотілося б більшого. Плани були − вони й залишаються − доволі амбітними, і я, сподіваюся, нам вдасться їх досягти: ми у 2025 році бачимо себе у трійці найбільших постачальників в Україні. Мається на увазі і по ефективності, і по обсягу електроенергії, який буде торгуватись. 

Що стосується в цілому картини, тут не можна сказати, що нам пощастило, але те, що наш основний бізнес зосереджений на Волині і Закарпатті, звичайно, дало певну перевагу. Я постійно спілкуюсь зі своїми колегами, у тому числі й з тими, хто відповідає за постачання енергії у східних регіонах та північних регіонах країни, які дуже сильно постраждали. У них ситуація, звичайно, набагато гірша. І з одного боку, у нас кращі умови, а з іншого − це накладає певний тягар на нас: від нас багато очікують − і по зменшенню дебіторної заборгованості, і по зборах від населення, мовляв, вас не так сильно зачепила війна.

Коли Ви, пане Володимире, почали говорити про те, наскільки війна вдарила по колегах в інших областях, у Вас навіть тон змінився. Я відчуваю, що Вас це хвилює. Взагалі-то українські енергетики показали не тільки спроможність самим розв’язувати певні проблеми, а й допомагати одне одним. Наскільки у Вас в цьому ключі зараз співпраця з іншими компаніями, з інших областей?

Ми всі, як кажуть, знаходимося в одному човні. Постачальників універсальних послуг не так багато, з тих, що діють на сьогодні – 23, якщо не помиляюсь. Тому кожен учасник ринку знає іншого свого колегу, що називається, в обличчя. 

Звичайно, підтримую зв'язок з усіма, і про рівень співпраці свідчать останні спільні листи. Ми багато спільних листів-звернень пишемо разом, і під цими листами ставлять підписи і печатки всі ПУПи, за виключенням державних (вони мають бути аполітичними) – будь-то звернення до президента України, чи до Ради національної безпеки і оборони України. Я думаю, це говорить про певний рівень кооперації. 

Є кілька важливих благодійних та соціальних ініціатив Групи Tolk. Наприклад, на початку опалювального сезону Група компаній звернулась до всіх небайдужих із закликом долучитись до проєкту "Робіть світлі справи!". Розкажіть про нього, будь ласка.

Задум з'явився ще в травні минулого року. Трошки часу зайняла діджитал-інтеграція цього рішення, бо воно мало бути простим для того, щоб будь-хто, хто хотів би допомогти нужденним, зміг зайти на наш сайт і в один клік зробити добру світлу справу − оплатити рахунок тієї людини, яка соціально це зробити не може. 

Ми по своїх клієнтах по Волинській та Закарпатській областях взяли саме тих, хто користується пільгами та субсидіями держави. Тобто тих, яких вже держава відібрала, хто дійсно потребує на допомогу. Щоб гроші були сплачені не за якогось бізнесмена, який заборгував за опалення та освітлення свого басейну.

Хочу відзначити активність небайдужих громадян, а також співпрацю зі швейцарським фондом Swiss Aid to Ukraine. Завдяки ним понад дев’ять сотень українських сімей отримали допомогу в рамках цієї ініціативи. 

Я також знаю, що Група Tolk системно допомагає Благодійному фонду «Майбутнє – дітям», а фонд «Майбутнє – дітям» своєю чергою допомагає Гуманітарному хабу Харківської ТЕЦ-5. Отже, Ви й в такий спосіб колегам допомагаєте. А яким ще благодійним та волонтерським рухам допомагає Tolk?

Багато ініціатив було проведено. Ви знаєте, можливо, покажусь немодним, але ті, хто допомагають і роблять це щиро, намагаються про це не говорити. Багато ініціатив було зроблено з нашого боку – і комп’ютерний клас у гімназії, і допомога в облаштуванні соціального центру для дітей, і подарунки на свята, і співпраця з товариством глухих (УТОГ), і підтримка студентів… Слава Богу, якщо комусь змогли допомогти.

Цілком зрозуміло, пане Володимире, хоча я завжди все ж таки кажу, що про добрі справи треба говорити, бо це заохочує інших. Досі говорили переважно про індивідуальних споживачів, а що пропонує Група компаній Tolk бізнесу?

Є різні тарифи, які в нас народились з розуміння потреби ринку. А нещодавно ми вийшли з ініціативою і запропонували своїм клієнтам тариф «0», тобто фактично маржинальність постачальника електроенергії звели до мінімуму. Це ми зробили для того, щоб український бізнес – і малий, і середній, і великий – міг пройти складний період з найменшими для себе видатками. Тому був започаткований такий «0» тариф. А взагалі продуктова пропозиція у нас доволі багата, ціле «тарифне меню», навіть завершуючи постачанням одночасно і електроенергії, і газу для наших споживачів. Тобто кожен споживач з доволі ліберального, кастомізованого меню може обрати саме те, що для нього прийнятне.

Група компаній Tolk з вересня 2022 року є учасником Глобального договору Організації Об'єднаних Націй в Україні. Розкажіть про це детальніше.

Глобальний договір ООН досить широко представлений в Україні, туди входять потужні гравці різних сфер бізнесу. Всі учасники цієї міжнародної спільноти зобов’язуються свою діяльність спрямовувати, дотримуючись принципів Глобального договору, за чотирма напрямами: захист прав людини, трудові відносини, охорона довкілля та боротьба з корупцією. Ми працюємо по всіх напрямах, особливу увагу приділяючи саме антикорупційній діяльності. 

Всі договори, які ми ухвалюємо у Групі Tolk, містять антикорупційну складову, а бізнес ми позиціюємо як відкритий. І ми жодним чином не підтримуємо будь-який прояв корупції, у нас до неї нульова толерантність. Саме тому ми приєдналися до цієї міжнародної ініціативи, щоб ще раз підтвердити свою позицію.

Яку найскладнішу задачу Вам довелося вирішувати у зв'язку із повномасштабною російську навалою?

Виокремити одну якось важко. Мабуть, комплекс питань, пов’язаний з рівнем  розрахунків, з неплатежами.

І якщо казати про населення, то боржниками виступають насамперед не дідусі-бабусі – вони якраз все сплачують у першу чергу, а володарі «фортець» та басейнів, і їх борги становлять по 2-5-10 тисяч гривень.

Пане Володимире, чи планується − якщо це не комерційна таємниця – збільшення у Групи компаній, і якщо планується, то яке, − незважаючи на дуже складні умови, в яких ми всі зараз перебуваємо?

Збільшення планується по сервісності. Ми хочемо розвивати комунікаційний сервіс − фронт офіс, який спілкується в основному з нашими клієнтами. До кінця року цей апарат має зрости на 70 відсотків. Відповідно, це − додаткові робочі місця, які ми плануємо відкрити і в центральному офісі, і в регіонах − на Закарпатті та Волині. Тому для тих, хто шукає роботу, зокрема з-поміж переміщених осіб, ми маємо вакансії. З ними можна ознайомитись на професійних порталах та на сайтах наших підрозділів.

Сьогодні, як ми згадували, часто зустрічалось слово «на жаль». Хотілося б завершити тим, що Ви сформулюєте про те, що – «на щастя», вже в широкому плані?

На щастя, пане Андрію, ми здорові, живі, спілкуємось. Я сподіваюсь, що Перемога не за горами. Вона буде дуже скоро. Тому − на щастя − я вірю в те, що буде все добре і в Україні, і в наших споживачів, і в нашому бізнесі.

 Tolk
Інші новини
Як перейти на Tolk?
Крок 1
Виберіть потрібний тариф
Крок 2
Необхідні документи
Крок 3
Договір
Виберіть потрібний тариф

Ознайомтеся з пропозиціями від Tolk і виберіть найбільш сприятливі для Вас умови.

Економія може сягати
до 30%
Необхідні документи

Для переходу на тарифи Tolk необхідно заповнити заявку на приєднання, надати документ, що підтверджує повноваження особи для підписання договору, виписка з ЄДР, а також паспорт точки розподілу або ЕІС-код.

Економія може сягати
до 30%
Договір

Наполегливо рекомендуємо уважно ознайомитися з договором про постачання. З будь-якими питаннями щодо його змісту Ви можете звернутися до нашої техпідтримки. 

Економія може сягати
до 30%
offer form img
Отримати вигідну пропозицію
offer form img
Отримати вигідну пропозицію
Отримати вигідну пропозицію
Отримати вигідну пропозицію
Відправити запит

Поставки в кожен куточок України
flash!
flash_white flash_white
м. Київ
flash_white flash_white
Закарпатська обл.
flash_white flash_white
Волинська обл.
flash_white flash_white
Київська обл.
flash_white flash_white
Вінницька обл.
flash_white flash_white
Дніпропетровська обл.
flash_white flash_white
Донецька обл.
flash_white flash_white
Запорізька обл.
flash_white flash_white
Луганська обл.
flash_white flash_white
Львівська обл.
flash_white flash_white
Миколаївська обл.
flash_white flash_white
Одеська обл.
flash_white flash_white
Рівненська обл.
flash_white flash_white
Харківська обл.
flash_white flash_white
Херсонська обл.
flash_white flash_white
Житомирська обл.
flash_white flash_white
Івано-Франківська обл.
flash_white flash_white
Кіровоградська обл.
flash_white flash_white
Полтавська обл
flash_white flash_white
Сумська обл.
flash_white flash_white
Тернопільська обл.
flash_white flash_white
Хмельницька обл.
flash_white flash_white
Черкаська обл.
flash_white flash_white
Чернігівська обл.
flash_white flash_white
Чернівецька обл.
*крім тимчасово окупованих територій та Автономної Республіки Крим
Дякуємо за заповнену форму! Спеціаліст зв`яжеться з вами найближчим часом.