З ініціативи Групи Tolk учасники енергоринку підписали Меморандум про доброчесну поведінку в енергетичній галузі
Понад 20 учасників енергоринку приєднались до Меморандуму про доброчесну поведінку в енергетичній галузі. Документ, що визначає основні принципи та стандарти етичної конкуренції та ведення прозорого бізнесу в енергетичному секторі, був розроблений спільнотою Energy Club з ініціативи Групи компаній Tolk.
“Ми звернулись до Energy Club як до найбільшого бізнес-ком’юніті енергетичних компаній в Україні з пропозицією організації підписання Меморандуму доброчесності між учасниками енергоринку, – розповідає Ірина Береснєва, генеральний директор ТОВ “Толк Україна”. – Метою ініціативи є підтвердження її підписантами спільного прагнення щодо підтримки сталого розвитку галузі та етичної ділової поведінки на ринку”.
Підписуючи Меморандум, учасники ринку беруть на себе зобов’язання щодо дотримання таких принципів:
-
здійснювати чесну та прозору господарську діяльність, не вводячи в оману клієнтів та партнерів;
-
вести справедливу конкуренцію, не вдаючись до антиконкурентних дій;
-
дотримуватись високих етичних стандартів у всіх аспектах бізнесу, включаючи відносини з клієнтами, постачальниками, конкурентами та співробітниками;
-
поважати інтелектуальну власність та інновації учасників;
-
нести відповідальність за свої дії та їхній вплив на інших учасників та ринок у цілому.
Реалізація положень Меморандуму знайде своє відображення не лише у поведінці компаній та організацій на ринку, зокрема, в униканні ведення бізнесу з тими, хто не дотримується зазначених принципів, а й у розробці внутрішніх програм учасників, включаючи політику, процедури, кодекс етики, навчання персоналу, нагляд та контроль.
“Ми віримо, що впровадження доброчесної поведінки, конкурентної етики учасниками ринку постачання електроенергії сприятиме здоровому розвитку галузі, від чого виграють усі, а в першу чергу – Споживач, – зазначила Ірина Береснєва. – Число підписантів Меморандуму постійно зростає, тож запрошуємо до приєднання всіх, хто поділяє спільні цінності та готовий їх впроваджувати у своїй бізнес-діяльності”.